Гарантія та повернення

Головна Гарантія та повернення

 

 

На товари, що реалізуються нашою компанією, надається гарантія, яка відповідає сервісній політиці виробника. Строк гарантії та сервісні зобов’язання вказано в гарантійному талоні, що видається в день придбання.

 

Як здійснити повернення?

 

Можливі причини повернення

   Помилкове замовлення.
   Прихований брак.

   Явний брак.

   Пересорт.

   Некомплект.

   Брак пакування.

  

Умови повернення товару

 

 Належної якості

Споживач має право повернути товар належної якості Продавцю, у якого він був придбаний, якщо товар не задовільнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин, через які він не можу бути використаний за призначенням, протягом 90 календарних днів з дати покупки, за умови, що товар залишився належної якості та має товарний вигляд.

 

Неналежної якості

Споживач має право повернути товар неналежної якості:

- якщо тара перевізника не пошкоджена;

- якщо товар неналежної якості є виробничим браком, його повернення може здійснюватися в будь-який період часу;

- якщо отримана клієнтом продукція має нетоварний вигляд, її повернення повинно бути здійснене протягом 10 робочих днів з моменту отримання. В разі перевищення даного терміну з клієнта буде стягуватися сума в розмірі 5% від вартості товару.